Sierpień 9, 2020

Chevrolet – marka przyjazna małym i średnim przedsiębiorstwom

Chevrolet Poland, jako jedna z czterech firm, otrzymał tytuł „Marka przyjazna MSP” przyznawany przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców. W imieniu marki nagrodę odebrał Krzysztof Melon, dyrektor sprzedaży Chevrolet Poland.

„Bardzo nas cieszy to wyróżnienie, bo jest potwierdzeniem, iż oferta Chevroleta spełnia oczekiwania małych i średnich przedsiębiorstw, a konsekwentnie realizowana polityka sprzedaży flotowej przynosi efekty”, powiedział Krzysztof Melon. „Specjalna oferta Chevroleta skierowana jest także do firm rozpoczynających działalność oraz tych, które posiadają nawet jeden samochód”.   Projekt Firma Przyjazna MSP to przedsięwzięcie, którego celem jest wyłonienie i promowanie firm oferujących najlepsze usługi i produkty małym i średnim przedsiębiorstwom. Nagradzane są korporacje, dla których firmy z sektora MSP są istotnymi klientami lub kontrahentami biznesowymi.   Podczas procesu oceny pod uwagę brane były przede wszystkim takie kryteria jak to czy oferta produktów dedykowanych dla MSP jest dopasowana cenowo do ich możliwości finansowych, dostosowanie oferty do oczekiwań i potrzeb klientów z tego sektora, a także koncepcja obecnej i przyszłej strategii mającej na celu zwiększenie poziomu współpracy z MSP. Najważniejszym kryterium była ilość klientów z sektora MSP oraz ich przyrost.   Około 35% wszystkich sprzedawanych w Polsce Chevroletów stanowią te dedykowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Do klientów z tego sektora skierowane są przede wszystkim takie modele jak najmniejszy w ofercie Chevroleta Spark, miejskie Aveo i kompaktowy Cruze, a także dwa modele siedmiomiejscowe – van Orlando oraz SUV Captiva. Klienci flotowi mogą skorzystać ze specjalnych programów, takich Chevrolet dla Flot (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych) czy Chevrolet dla Biznesu (oferta nowoczesnych usług finansowania pojazdów wraz z kompleksową opieką serwisową).